جزئیات
  • کد شناسه
    10000156
بسته است
ساعت باز امروز: 8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ
  • شنبه

    8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ

  • یکشنبه

    8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ

  • دوشنبه

    8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ

  • سه شنبه

    8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ

  • چهارشنبه

    8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ

  • پنج شنبه

    8:00 ق.ظ - 4:45 ب.ظ

  • جمعه

    فقط با قرار ملاقات

  • اردیبهشت 9, 1403 1:29 ق.ظ زمان محلی

توضیحات

ایران فیوژن فیتنس


از مهمترین عوامل در حفظ انگیزه افراد برای استمرار ورزش، تنوع برنامه های آموزشی و تلاش در جهت یکنواخت نشدن تمرین ها و حفظ شادابی با محرک های اصولی است

 در این میان هدف ورزش فیوژن فیتنس این است که با جذب عامه مردم به سمت ورزش و ایجاد تنوع و نشاط در تمرین ها، آن را به یک عادت جدانشدنی و دلچسب برای تمام عمر تبدیل کند و ضمن تقویت همه جانبه اصول فیزیکی مانند سرعت و قدرت و استقامت با تشخیص توانایی های ژنتیک و اصلی ورزشکاران و توجه به علایق در بعد قهرمانی آن ها را به سمت رشته ورزشی مناسب با توانایی اصلی شان سوق دهد.

 ورزش فیوژن فیتنس ترکیبی منحصر به فرد و متنوع از روش های مختلف آماده سازی بدن و مهارت های خاص و تنوع در آن به گونه ای است که ورزشکاران به هیچ وجه از ادامه تمرین های خود دلزده نمی شوند و با رغبت و انگیزه لازم به انجام آن ها می پردازند و در صورت کمبود امکانات و تجهیزات در یک باشگاه ورزشی یا حتی در منزل، ورزشکار قادر خواهد بود تا فعالیت خود را با بخش های تمرینی که نیاز کمتری به تجهیـزات ورزشی دارند انجام دهد.

 ورزشـکاران فیوژن می آموزند که از هـر امکاناتی جهت تمرین های خود استفاده بهینه کرده و محدود به شرایط و تجهیزات خاص نباشند و در عین حال با یک برنامه صحیح از روش های مختلف تمرینی سود برند

 به لحاظ گستردگی و تنوع تمرینی در این ورزش، مربیان و ورزشکاران ارشد باشگاه ها به طور مکرر در استاژهای تمرینی مشترک و کلاس های بازآموزی شرکت می کنند که این امر باعث وحدت و ارتقاء سطح کیفی آموزش در تمامی باشگاه های مرتبط خواهد شد.

 تمرینها به صورت هماهنگ و با ضرب منظم (Harmonic & Rhythmic) انجام می شوند و این روش، درصد پیشرفت و سطح انرژی ورزشکاران را به وضوح افزایش خواهد داد، به خصوص در صورت استفاده از موسیقی مناسب می توان نتایج روحی و جسمی فوق العاده ای کسب کرد.

تأکید بر روان بودن حرکت ها، تنفس آگاهانه و صحیح در مدت زمان تمرین، یادگیری اصولی حرکت ها، آماده سازی بدن برای کسب مهارت های ورزشی (شامل تقویت ماهیچه ها، اسـتخوان ها، تـاندون ها و لیگامنت ها)، اصلاح حرکت های اشتباه و رایج، بالابردن تـوان کلی بدن در سـیسـتم های مختلف انرژی (هوازی و بی هوازی) و پایبندی به اصـول اخلاقی و رفتــاری از دیگر مشخصـه های اصلی ورزش فیوژن است.

 تمرین های ریتمیک و ایجاد سایكل های حركتی مختلف، باعث رشــد و شـكوفـایی قدرت خلاقیت افراد می شود كه مهمترین مشخصه افراد موفق در هر عرصه‌ای است.

اجرای نرمش ها و تمرین های اصلی به همراه موسیقی به علت خواص نشاط ‌انگیز و تحرك جسمانی بیشتر در درمان بیماران مبتلا به افسردگی و ناراحتی های روانی مزمن نیز بسیار سودمند بوده و تأثیرات شگرف آن را می توان مشاهده کرد؛ این ورزش دربرگیرنده تمرین های سرعتی، استقامتی، ضربه ای، انعطافی، قدرتی، پرشی، تعادلی، مهارتی، اصلاحی و ذهنی است که به صورت مفرح و تونیک هم به صورت انفرادی و هم گروهی قابلیت اجرایی دارد.

 مربیان فیوژن فیتنس می کوشند تا با حفظ اصالت و هویت ملی، همگام با آخرین روش علوم پزشکی و ورزشی برای توسعه و رشد روزافزون از نظر کیفی و کمی گام برداشته و تأثیری به سهم خود در جهت سالم سازی جسمی و روحی افراد جامعه و همگانی شدن ورزش بین اقشار مختلف داشته باشند.

نوع سازمان
جغرافیای فعالیت
ویدیو آپارات
طرح های تحت پوشش
شبکه های اجتماعی و ورزشی
درباره تیم

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک دیدگاه اضافه کنید