شناسنامه ورزشی چیست؟

 صفحه اختصاصی با امکاناتی جامع، منحصر بفرد و کاربری آسان

(رزومه، فعالیت ها، افتخارات، تجربیات، برنامه ها و …)

ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران، قهرمانان، مدیران و کلیه افرادی که در ورزش کشور فعال می باشند در شبکه ای تخصصی همه در یک قاب.

بهترین و قابل اعتماد ترین نوع سرمایه گذاری : سرمایه گذاری روی خودتان هست

ثبت پروفایل ورزشی  گام اول سرمایه گذاری روی خود

برند خودتو بساز

کد شناسه ورزشی چیست؟

کد شناسه ورزشی یک شماره ثبت شده برای هر فرد، سازمان و ارگان ورزشی هست که با این کد می تواند همواره معرفی و شناسایی (استعلام) شود. در خصوص افراد ID ورزشی شامل رزومه کاملی از فعالیت ها و سوابق ورزشی فرد است، در اماکن ورزشی و باشگاهها کد شناسه (شماره پلاک Plaque No) همانند یک پلاک اختصاصی برای معرفی یک مکان ورزشی با کلیه اطلاعات و امکانات می باشد و …

همه شما در خصوص کد ملی، کدنظام پزشکی، شماره دانش آموزی و دانشجویی و…. می دانید و به کاربرد و اهمیت آنها واقفید. اما ورزش یک بستر غیر آکادمیک می باشد و دارای طیف گسترده تری بوده و انحصار طلبی در آن بی معناست از این رو به این مهم در ورزش نپرداخته اند. سفیران ورزش اهورا به شماره ثبت 50317  مبتکر و مفتخر به ارائه این سرویس در قالب کدهای شناسه شخصی و سازمانی به اشخاص و سازمان ها و کسب و کارهای مرتبط با ورزش در چهار گروه اصلی می باشد و بعنوان مرجع* مفتخر به ارائه این سرویس به شما عزیزان هستیم:  این شناسه کلیه اطلاعات ورزشی مرتبط با شخص یا سازمان را در اختیار شما می گذارد و دیگر نیازی به ارائه رزومه و یا فایل های مختلف نبوده و همه را در یک قاب بصورت حرفه ای می توانید ارائه کنید.

*(سازمان های مختلف ورزشی بصورت درون سازمانی برای اعضای خود اقدام به صدور کارت عضویت می نمایند که تنها در آن سازمان ها معتبر می باشد).

 

مطابق با هر کد شناسه یک رمزینهٔ پاسخ سریع یا بارکد دوبُعدی (QR Code) جهت سهولت در معرفی و تبلیغات و … به هر کد داده خواهد شد.

تیک آبی (تائیدیه ها)

تیک آبی چیست ؟

تیک آبی یا نشان تایید علامتی است که در کنار نام افراد مشهور در اینستاگرام ، تیک تاک ، توییتر ، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی قرار گرفته است تا مخاطبان بتوانند پیج های رسمی و تایید شده را از پیج های فیک و تقلبی تشخیص دهند و با خیال راحت صفحه واقعی شخص مورد نظر را دنبال کنند.

نشان تیک آبی در پروفایل این اشخاص به معنای این است که قطعا پست های آن صفحه توسط شخص مورد نظر منتشر میشود.

این مجموعه نیز ساز و کاری جهت این مهم فراهم آورده تا این امر صورت پذیرد.

  • کاربر حقیقی (تیک آبی کنار نام افراد)
  • صفحه رسمی سازمان ها (حقوقی)
  • مربی و داور رسمی (تائیدیه مربی رسمی توسط دپارتمان مربیان و داوران)
  • قهرمان ملی (تائید قهرمانان ملی توسط دپارتمان CHAMPIRAN)
  • کمیته های تخصصی (حقوقی، پژوهشی، استعدادیابی، و …..)
  • افراد حقوقی و متخصصین حوزه های مرتبط: پزشک ورزشی، کارشناس تغذیه، ماسور ورزشی، فیزیوتراپیست و …
  •  

فهرست مطالب